klinen tarjoaa
veloituksettoman
digitaalisen ilmoitustaulun taloyhtiölle
_edited.jpg)
Olemme kehittäneet konseptin, jossa tarjoamme taloyhtiöille mahdollisuuden hankkia täysin veloituksetta digitaalisen ilmoitustaulun. Näyttö on mahdollista pitää veloituksettomana nyt ja tulevaisuudessa, sillä näyttöpinta-ala on jaettu kahtia siten, että toinen puoli on taloyhtiön ja teidän sidosryhmienne vapaassa käytössä ja toiselle puolelle me KLINEN:illä näytämme yhteyistyökumppaniemme tiedotteita ja mainoksia.
Näyttöä voitte käyttää digitaalisena ilmoitustauluna, jolloin saatte hoidettua esimerkiksi tiedottamisen ja muut mahdolliset ilmoitusasiat kustannustehokkaasti ja näppärästi. Digitaalisen ilmoitustaulun avulla taloyhtiön yleisilme pysyy siistinä ja selkeänä, kun erilaisia lappuja ei ole liimailtu pitkin ilmoitustaulua ja käytäviä.
Porrasnäyttöjämme on käytössä jo lähes 50 rappukäytävässä ja määrä kasvaa kokoajan!
KLINENin porrasnäyttö on helpottanut ja nopeuttanut tiedottamista taloyhtiössämme.
clv yritysten päätöksenteon ajurina
Customer Lifetime Value eli CLV (voidaan käyttää myös termiä CLTV ja LTV) voi kuulostaa pelottavalta kirjainyhdistelmältä, mutta todellisuudessa se on yksi liiketoiminnan tärkeimpiä termejä ja avainlukuja. Tiedätkö sinä siis mikä on yrityksenne CLV ja kuinka se lasketaan ja mitä hyötyä siitä on liiketoiminnassa, sekä erityisesti päätöksenteossa? Alta löydät pikaisen koosteen aiheesta, mutta voit lukea aiheesta lisää blogitekstissämme. Hyödynnä CLV:nne laskemiseen laskuriamme, jonka avulla saat yrityksenne CLV:n selville alle minuutissa!
.png)
mikä on clv?
.png)
Yksinkertaisuudessaan CLV eli customer life time value kertoo, että kuinka paljon yksi uusi asiakas tuo rahaa yritykseesi koko asiakkuuden elinkaaren aikana.
CLV:n laskemista varten sinun tulee tietää siis vain asiakkaan tekemän kertaostoksen arvo, asiakkaan asioimistiheys (montako kertaa vuodessa hän esimerkiksi asioi liikkeessänne) ja kuinka monta vuotta hän säilyy asiakkaananne.
CLV:n avulla voit tehdä päätöksiä asiakashankintaan ja erityisesti markkinointiin liittyen. Jos esimerkiksi yhden uuden asiakkuuden arvon teille 800 euroa, voitte peilata tätä lukua uusasiakashankinnan ja markkinoinnin kustannuksiin. Tällöin esimerkiksi 1500 euron mainoskampanjasta teidän tulisi saada vain kaksi uutta asiakasta ja kampanja olisi jo voitollinen. Monet eivät hoksaa ajatella asiakkuuksien arvoa nykyhetkeä pidemmälle, jolloin myöskään uusien asiakkaiden hankintaan ja markkinointiin ei uskalleta panostaa tarvittavia määriä. Kuitenkin kun asiakkuuksien arvot on tiedossa, niin myös markkinointipäätöksiä on huomattavasti helpompi perustella ja toteuttaa.
laskuri asiakkuuden kokonaisarvon laskemiseen
YHTEISTYÖSSÄ

%20(1).png)
















