klinen tarjoaa
veloituksettoman
digitaalisen ilmoitustaulun taloyhtiölle
_edited.jpg)
Olemme kehittäneet konseptin, jossa tarjoamme taloyhtiöille mahdollisuuden hankkia täysin veloituksetta digitaalisen ilmoitustaulun. Näyttö on mahdollista pitää veloituksettomana nyt ja tulevaisuudessa, sillä näyttöpinta-ala on jaettu kahtia siten, että toinen puoli on taloyhtiön ja teidän sidosryhmienne vapaassa käytössä ja toiselle puolelle me KLINEN:illä näytämme yhteyistyökumppaniemme tiedotteita ja mainoksia.
Näyttöä voitte käyttää digitaalisena ilmoitustauluna, jolloin saatte hoidettua esimerkiksi tiedottamisen ja muut mahdolliset ilmoitusasiat kustannustehokkaasti ja näppärästi. Digitaalisen ilmoitustaulun avulla taloyhtiön yleisilme pysyy siistinä ja selkeänä, kun erilaisia lappuja ei ole liimailtu pitkin ilmoitustaulua ja käytäviä.
Porrasnäyttöjämme on käytössä jo lähes 50 rappukäytävässä ja määrä kasvaa kokoajan!
KLINENin porrasnäyttö on helpottanut ja nopeuttanut tiedottamista taloyhtiössämme.
millaisia tuloksia
porrasnäyttöjen mainonnalla
saadaan aikaan?

Markkinoinnissa päätökset tehdään usein jonkinlaiseen dataan pohjautuen. Oli kyseessä sitten brändin kasvatus tai suoraan konversioita hakeva mainonta, niin tärkeintä on lopulta tulokset. Olemme useiden mainostajiemme kanssa törmänneet keskusteluun jossa pohditaan, että millaista dataa me olemme asiakkaillemme saaneet aikaan porrasnäytöillä näkyvässä mainonnassa.
Meiltä kyselläänkin jatkuvasti, että millaista dataa on odotettavissa markkinointikampanjoista jotka on toteutettu porrasnäytöillä, joten päätimme avata asiaa tällä sivustolla. Heti alkuun on kuitenkin todettava, että porrasnäytöillä tapahtuvaa markkinointia ja sen tuloksia on huomattavasti haastavampaa mitata kuin esimerkiksi digikanavissa tapahtuvaa mainontaa, jossa jokainen klikkaus ja näyttökerta saadaan muutettua tarkasti dataksi. Pystymme kuitenkin mittamaan näyttöjen ohikulkeneen keskimääräisen liikenteen, sekä QR-koodien avulla esimerkiksi sen, että moniko on seurannut QR-koodista verkkosivuille. Kyselytutkimuksemme avulla saimme myös tarkempaa dataa mainonnan mieleen painuvuudesta, sekä muista mainostajan kannalta tärkeistä asioista. Olemmekin todenneet, että porrasnäyttöjen markkinoinnin tehokkuutta onkin mitattava samankaltaisilla tavoilla kuin muita ei kokonaan digissä olevia medioita, kuten esimerkiksi tv-mainontaa, radiomainontaa ja ulkomainontaa.
markkinoinin tehokkuus
porrasnäytöillä - klinen
kyselytutkimus syksy/2021
Toteutimme syksyllä 2021 kyselytutkimuksen niille taloyhtiöille joissa porrasnäyttöjämme oli ollut kesän aikana asennettuna. Halusimme tutkimuksen avulla tuoda mainostajille dataa siitä, että miten taloyhtiöiden asukkaat ja heidän vieraansa kokivat näkemänsä mainokset, sekä niiden tehokkuuden. Alla koostettuna markkinatutkimuksemme tuloksia:
mitä muuta sinä olisit mainostajana halunnut tietää? lähetä kysymysehdotus seuraavaan kyselyymme osoitteeseen info@klinen.fi
lähdetäänkö viemään teidän brändinne myös kuluttajien tietoisuuteen?
Ota yhteyttä








%20(1).png)







