klinen tarjoaa
veloituksettoman
digitaalisen ilmoitustaulun taloyhtiölle
_edited.jpg)
Olemme kehittäneet konseptin, jossa tarjoamme taloyhtiöille mahdollisuuden hankkia täysin veloituksetta digitaalisen ilmoitustaulun. Näyttö on mahdollista pitää veloituksettomana nyt ja tulevaisuudessa, sillä näyttöpinta-ala on jaettu kahtia siten, että toinen puoli on taloyhtiön ja teidän sidosryhmienne vapaassa käytössä ja toiselle puolelle me KLINEN:illä näytämme yhteyistyökumppaniemme tiedotteita ja mainoksia.
Näyttöä voitte käyttää digitaalisena ilmoitustauluna, jolloin saatte hoidettua esimerkiksi tiedottamisen ja muut mahdolliset ilmoitusasiat kustannustehokkaasti ja näppärästi. Digitaalisen ilmoitustaulun avulla taloyhtiön yleisilme pysyy siistinä ja selkeänä, kun erilaisia lappuja ei ole liimailtu pitkin ilmoitustaulua ja käytäviä.
Porrasnäyttöjämme on käytössä jo lähes 50 rappukäytävässä ja määrä kasvaa kokoajan!
KLINENin porrasnäyttö on helpottanut ja nopeuttanut tiedottamista taloyhtiössämme.

markkinointia
joka
muistetaan
vie liiketoimintasi uudelle tasolle tekemällä markkinointia JONKA ASIAKKAASI MUISTAVAT 3 X PAREMMIN KUIN SOME MAINOKSESI.
innovatiivinen
erilainen
tehokas
Markkinoinnin avulla pyritään saamaan lisää asiakkaita ja kilpailuetua muihin toimijoihin nähden. Näiden tavoitteiden täyttämiseen porrasnäytöllä toteutettu markkinointi on loistava valinta. Kaikki yritykset tekevät nykypäivänä markkinointi SoMessa, joten olisiko aika miettiä myös muita kanavia SoMea tukemaan?
Käyttäessäsi porrasnäyttöjämme markkinointialustana saavutat selkeää kilpailuetua sillä mainoksen nähneistä asiakkaista jopa 68% muistaa porrasnäytöillä näkemänsä mainokset. Voitkin miettiä, että muistatko viimeksi SoMessa näkemäsi mainoksen?

35
Yksittäinen asukas kulkee näytön ohi keskimäärin 35 kertaa viikossa.
26
26% kyselyymme vastaajista aikoi valita sen palveluntarjoajan jonka mainoksen on nähnyt porrasnäytöllä.
89
Onnistuneissa kampanjoissa mainostajat ovat päässet porrasnäytön avulla jopa 89% tuloksiin mainoksen muistettavudeen saralla.

Suuren toistomäärän avulla pääset kustannustehokkaasti Top Of Mind asemaan.
Luo kilpailuetua ja muuta 26% potentiaalisista asiakkaista teidän asiakkaiksenne.
Erinomainen muistettavuusprosentti porrasnäyttömarkkinoinnissa tekee siitä oivan paikan vahvistaa brändin tunnettavuutta.


%20(1).png)
























nykyaikaista dooh markkinoinnin hallintaa
Kehittämämme CMS järjestelmän kautta hallinnoit kampanjoitasi vaivattomasti. Voit valita haluamasi alueet kampanjoillesi ja asettaa erilaisia esitysaikatauluja.
KAMPANJAESIMERKKEJÄ
Kampanjoissamme yhdellä mainosviikolla tarkoitetaan yhden viikon ajan yhdellä porrasnäytöllä näkyvää mainontaa jossa mainos toistetaan vähintään kerran minuutissa.
Kampanjat näytetään porrasnäyttöjen lisäksi verkkosivustollamme.
