Search

10 Markkinoinnin tekniikkaa joilla saavuttaa top of mind aseman

Kävimme toisessa blogitekstissämme laajemmin läpi sitä, mitä Top-Of-Mind termi tarkoittaa markkinoinnissa. Lyhyesti tiivistettynä Top Of Mindilla kuitenkin tarkoitetaan ensimmäistä brändiä, joka tulee mieleen tietystä tuotteesta. Muutama esimerkki:

¨mita-tarkoittaa-top-of-mind-klinen

Suklaalevy - Fazerin Sininen Hedelmäsose - Piltti Suoratoistopalvelu elokuville - Netflix Käytetty matkapuhelin - Swappie

Top Of Mind asemalla tarkoitetaan myös suoraa ratkaisua ongelmaan.


Esimerkiksi: Mikä auttaisi pääkipuun? -> Täytyy ottaa Burana.


Näissä kaikissa tapauksissa yritykset ovat saavuttaneet Top Of Mind aseman jatkuvalla ja monikanavaisella markkinoinnilla. Lähdetään nyt pureutumaan 10 tehokeinoon, joiden avulla myös teidän brändinne voi saavuttaa kuluttajien mielessä Top Of Mind aseman.



 

1.Ole näkyvillä ja erotu massasta