klinen tarjoaa
veloituksettoman
digitaalisen ilmoitustaulun taloyhtiölle
_edited.jpg)
Olemme kehittäneet konseptin, jossa tarjoamme taloyhtiöille mahdollisuuden hankkia täysin veloituksetta digitaalisen ilmoitustaulun. Näyttö on mahdollista pitää veloituksettomana nyt ja tulevaisuudessa, sillä näyttöpinta-ala on jaettu kahtia siten, että toinen puoli on taloyhtiön ja teidän sidosryhmienne vapaassa käytössä ja toiselle puolelle me KLINEN:illä näytämme yhteyistyökumppaniemme tiedotteita ja mainoksia.
Näyttöä voitte käyttää digitaalisena ilmoitustauluna, jolloin saatte hoidettua esimerkiksi tiedottamisen ja muut mahdolliset ilmoitusasiat kustannustehokkaasti ja näppärästi. Digitaalisen ilmoitustaulun avulla taloyhtiön yleisilme pysyy siistinä ja selkeänä, kun erilaisia lappuja ei ole liimailtu pitkin ilmoitustaulua ja käytäviä.
Porrasnäyttöjämme on käytössä jo lähes 50 rappukäytävässä ja määrä kasvaa kokoajan!
KLINENin porrasnäyttö on helpottanut ja nopeuttanut tiedottamista taloyhtiössämme.
ihmisläheistä
palvelua kaikille sidosryhmille

Nojaamme yhteistyökumppaniemme kanssa toimiessamme vahvasti omiin arvoihimme ihmisläheisestä kanssakäymisestä. Siksi palvelemme kaikkia sidosryhmiämme, niin mainostajia, taloyhtiöitä kuin isännöitsijöitäkin yhtä suurella ja välittävällä asenteella.
Olette kaikki meille tärkeitä ja haluammekin tehdä kaikkemme rakentaaksemme pitkiä ja toimivia kumppanuuksia.
mainostajat
asukkaat
isännöinti
Ryhtyessä mainostajana yhteistyöhön kanssamme saavutat useita etuja. Pääset kertomaan tehokkaasti kohderyhmällesi tuotteista ja palveluistasi, sekä saat vahvistettua brändiäsi tehokkaasti näkymällä asukkaiden elämässä päivittäin.
Mainostajana kanssamme pääset toteuttamaan helppoa ja tehokasta markkinointia, jonka avulla voit nopeasti viestiä suurellekin kohderyhmälle.
Saat kampanjoidemme avulla kustannustehokkaasti luotua ''ensimmäisenä mielessä'' (top of mind) tilanteen kun kampanjasi avulla näyt asiakkaillesi toistuvasti.
Asukkaana pääset hyötymään näytöstä päivittäinkun viestintä isännöitsijän jakiinteistöhuollon välillä selkeytyy.
Digitaalisen näytön avulla vältetään se, etteivät uudet taloyhtiön
tiedotteet jää huomaamatta kun ne eivät
sekoitu vanhojen sekaan sekalaisella
ilmoitustaululla. Reaaliaikainen viestintä
pitää tiedotteet selkeänä, jolloin vanhat
tiedotteet eivät ole aiheuttamassa
sekaannusta. Asukkaiden on helppo jakaa veloituksettomat käyttäjätunnukset haluamilleen jäsenille taloyhtiössä ja tämän jälkeen tehdä päivityksiä helppokäyttöisen ohjelmamme kautta.
Mainonnalla pyrimme tuomaan esille
paikallisia yrityksiä ja heidän tarjoamiaan
palveluita, jotka on kohdennettu
demograafisesti sopiviksi taloyhtiön
asukkaille. Täten asukkaat pysyvät jatkuvasti
kartalla siitä, mitä esimerkiksi lähellä olevissa
ravintoloissa, tai kaupoissa on tarjouksessa.
Mainonnan avulla asukkaille luodaan myös
heille kohdennettuja alennuskoodeja, jolloin
asukkaat pääsevät myös rahallisesti
hyötymään.
Isännöinnin työ helpottuu kun tiedottaminen siirretään digitaaliseen muotoon. Tällöin isännöitsijöiden ei tarvitse enää käydä kohteessa kiinnittämässä erinäisiä tiedotteita, vaan he voivat ilmoittaa niistä kätevästi sähköisessä muodossa myös etänä.
Isännöitsijöille annetaan tunnukset joiden avulla pääsette päivittämään taloyhtiön puolta näytöstä. Olemme kehitämässä myös rajapintoja joiden avulla tiedotteet saataisiin tuotua myös automaattisesti suoraan isännöintitoimistojen järjestelmistä näytölle.
YHTEISTYÖSSÄ

%20(1).png)























PSOASin kanssa pääsimme aloittamaan yhteistyön syksyllä 2020. Lähdimme pilottihankkeella parantamaan PSOASin omistavien asuntoyhtiöiden tiedottamista, jotta opiskelijat viihtyisivät PSOASilla entistäkin paremmin.
PSOASin kanssa yhteistyö on ollut todella arvokasta meille, sillä olemme saaneet heiltä todella paljon arvokkaita neuvoja siitä, miten voisimme yhdessä tehdä taloyhtiöiden infonäytöistä entistä hyödyllisempiä asukkaiden kannalta.
Toimiessamme PSOASin kanssa yhteistyössä saamme oivan väylän olla vaikuttamassa opiskelijoiden päivittäiseen arkeen, sekä tarjota muille yhteistyökumppaneillemme myös pääsyn lähemmäksi opiskelijoita.
Meidän ja PSOASin yhteistyöstä voit lukea tarkemmin verkkosivujemme PSOAS kohdasta.
Yhteistyökumppanimme markkinoinnin toteutuksisa on Oululainen AIDA Markkinointi. AIDA on ollut kumppanimme alusta alkaen, sillä halusimme heti palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla myös mainosten visuaalisen ilmeen osalta. Halusimme jälleen löytää paikallisen toimijan ja valitsimmekin AIDA:n kumppaniksemme useasta muustakin syystä, mutta erityisen tärkeää meille oli löytää luotettava yhteistyökumppani, jonka kanssa meidän ja asiakkaidemme on mukava työskennellä. Voimmekin aina luottaa täysin siihen, että kun AIDA suunnittelee ja toteuttaa kampanjan visuaalisen ilmeen, niin kampanjasta tulee sekä visuaalisesti näyttävä, että tuloksellinen.
Asiakkaillamme on mahdollisuus varmistaa kampanjasa visuaalisen ilmeen tehokkuus ja tehdä kampanjoide luomisesta mahdollisimman vaivatonta käyttämällä tarjoamaamme 180 euron hintaista kampanjansuunnitelupalvelua, jonka AIDA toteuttaa
AIDA on toteuttanut mainoskampanjoita ja visuaalisen ilmeen suunniteluita muun muassa Pandalle ja SRV:lle, joten heiltä löytyy kärkiluokan osaamista useilta eri toimialoilta.